Monday, November 18, 2013

Assalamualaikum. Hai kawan2. Belek-belek ada Gambo lama-lama. Masa ni dah mula meneroka pemakaian Warna mengikut Warna Bumi setiap Hari.

Selalunya hari Selasa Anies pilih Pepel. Kalo tak Pepel...Pink. today I gabung baju pink kain pepel. Tudung Pink Pepel + Warna2 lain. (so gambo sebelah bukan gambar hari ini ) hihihi..

Warna-warna ni sebenarnya ada membantu memberi getaran kepada diri untuk kekal semangat, bertenaga tinggi. dan beremosi tinggi untuk hari Selasa macam ni. So...kawal diri kalau tetiba macam rasa nak moody aje ye.

Be in Pink and Purple membantu saya dan insan lain yang mungkin sama unsur diri dengan saya untuk kekal dalam keadaan terkawal walau apa situasi yang dihadap.

Now kita sama-sama explore tentang Pink & Purple pada Hari Selasa-
JOMS!!!!




Selasa = Pink /Ungu Suburkan Cinta Kasih dan Emosi
Anda ada pilihan warna untuk digunakan pada Hari Selasa. Aura Pink membantu anda untuk lebih ceria, gembira. Dua warna ini membawa getaran kasih sayang dan tumpuan. Hari ini ialah hari yang paling sesuai untuk beremosi, meluahkan perasaan kasih sayang kepada pasangan masing-masing Rasa ceria gembira ini akan membantu anda untuk lebih fokus dalam menjalankan tugasan. Dan Ungu pula membantu untuk meremajakan anda dan membantu anda kelihatan lebih muda dari usia.
-petikan E-book panduan Pilih Pakaian 365 Hari- AniesSuzana
 

No comments:

Post a Comment